سبد خرید
0
No products in the cart.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

سوالات متداول روزرنگ

برچسب روزرنگ یا روزرنگ خودچسب یک ماده انعطاف پذیر نازک از جنس پی وی سی (PVC) که با چسب حساس به فشار است که می توان آن را در هر طرحی برش داد و بر روی انواع سطوح صاف و سخت اعمال کرد. برچسب های پی وی سی از پلاستیک فشرده درصنعت پتروشیمی تهیه می‌شوند. مقاومت، دوام و ماندگاری آنها در مقابل شرایط مختلف جوی در مقایسه با محصولات کاغذی بسیار بالاتر بوده و بر اثر فشار یا ضربه پاره نمی‌شوند و آسیب نمی‌بینند. از دیگر مزایای روزرنگ‌ها می‌توان به قابلیت ضدآب بودن و مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت نیز اشاره کرد. این محصول در دو سطح مات و براق تولید می‌شود که هر دو طیف در برابر نور و دید کاملا عایق می‌باشند.

روزرنگ خودچسب یک محصول انعطاف پذیر نازک است که معمولاً در ایجاد طراحی های رنگارنگ و چشم نواز استفاده می شود. برچسب های روزرنگ ضد آب و مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند

از برچسب های روزرنگ بدلیل تنوع رنگی فراوان و خاص شان برای اهداف تجاری و غیر تجاری استفاده می شود. از آنها می توان در مبلمان و دکوراسیون منزل (دیوار، کابینت، میز، قفسه، کمد، کتابخانه و …)، دفتر کار و  همچنین در دکوراسیون خارجی استفاده کرد. از روزرنگ ها همچنین می‌توان در صنعت برش (حروف، اعداد، لوگو، سایرنوشته‌ها و طرح‌های متفرقه)، چاپ سیلک، تابلوها، برچسب‌های تبلیغاتی فروشگاهها و وسایل نقلیه، و بطور کلی برای تغییر رنگ هر سطح صاف در فضای داخلی و خارجی استفاده کرد. لطفا توجه داشته باشید که رنگ‌های فلورسنت بطور خاص برای استفاده در فضاهای داخلی طراحی شده‌اند زیرا این رنگ‌ها در اثر تابش مستقیم نور خورشید دچار رنگ پریدگی می‌شوند

برچسب‌های روزرنگ از جنس پی وی سی ساخته شده‌اند. محصولات پی وی سی از پلاستیک فشرده

درصنعت پتروشیمی تهیه می‌شوند.

بطور مشخص نمی توان به این سوال پاسخ دقیق داد. بسته به کیفیت سطحی که روی آن اعمال می شود و فضای داخلی یا خارجی و چندین متغیر دیگر شامل نحوه نگهداری برچسب روزرنگ به طور متوسط 3-5 سال دوام می آورد اما در موارد بسیار زیادی این برچسب ها سالیان سال مورد استفاده قرار می گیرند.

هنگامی که از  برچسب های روزرنگ صحیح استفاده می کنید، پاسخ منفی است، دیوارهای شما به هیچ عنوان از  نصب روزرنگ آسیب نمی بینند. بسته به سطحی که می خواهید روزرنگ را به آن بچسبانید، برای دیوارهای گچی رنگ شده می‌توانیم محصولات کاملاً قابل جداسازی ارائه می کنیم که به سطح زیرین آسیبی نرسانند. توصیه می‌شود قبل از نصب روزرنگ‌ها از خشک بودن دیوارهای تازه رنگ شده اطمینان حاصل کنید و حداقل تا سه هفته زمان دهید تا سطح مورد نظر کاملا خشک شود. شما می توانید راهنمای نحوه ی جدا سازی روزرنگ از سطوح را در قسمت توضیحات محصول مطالعه بفرمایید.

بله. برچسب های روزرنگ به طور گسترده بر روی هر سطح صاف از جمله سرامیک، شیشه، فلز، پلاستیک و چوب قابل نصب می‌باشند و دکوراسیون شما را با هزینه بسیار کمتری نسبت به تعویض آن با وسایل جدید، ارتقا می‌دهند.

اگر رنگ سطح مورد نظر شما پوسته شده است، ترک دارد، و یا آسیب دیده است، برچسب های روزرنگ به احتمال زیاد به آن نمی‌چسبند و یا هرگونه برجستگی و ناصافی را نشان می دهند. یک تصور غلط رایج این است که  برچسب های روزرنگ خراش ها، تراشه ها یا فرورفتگی ها را می پوشانند ولی نه تنها برچسب های روزرنگ ناصافی های سطح زیر را پوشش نمی دهند بلکه در برخی موارد روزرنگ ها می توانند این ناصافی ها را بیشتر نشان دهند.

شما می توانید روزرنگ را تقریباً روی انواع مختلف سطوح در دکوراسیون داخلی و خارجی بچسبانید. یکی از ملزومات مهم این است که سطوح صاف و بدون برجستگی باشند. موارد کاربردی زیر رایج ترین هستند: آشپزخانه ، اتاق خواب، درب، کشو، کابینت، میز، کمد، بوفه، مبلمان چوبی، دیوارهای صاف، دیوارهای رنگ شده، دیوارهای گچی رنگ شده، پنجره ها، چوب با سطح صاف، تخته سنگ مرمر، فلز و وسایلی مانند درب یخچال، ماشین ظرفشویی و غیره.

خیر. ضخامت محصولات برچسبی روزرنگ بسیار کم است. شما میتوانید از محصولات دکوری (طرح متفرقه، بتنی، آجر، سنگ، ساده، چوب و …) که از ضخامت بیشتری برخوردار می باشند استفاده نمایید.

1

برچسب های روزرنگ را می توان به هر سطح صاف چسباند اگرچه از آنجایی که میز آشپزخانه فضای کاری است که در آن به صورت روزانه از ابزارهای تیز و برش استفاده می کنیم و احتمال پارگی و آسیب برچسب روزرنگ بسیار زیاد است، توصیه نمی شود.

نصب برچسب های روزرنگ تا حدودی بستگی به سطحی دارد که می خواهید روزرنگ را روی آن نصب کنید: روی سطوح صاف و صیقلی مانند شیشه، سرامیک، آینه، توصیه می شود علاوه بر اسپری آب برروی سطحی که قرار است روزرنگ را بچسبانیم، به لایه چسبی روزرنگ (بعد از جداسازی لایه محافظ)  کمی آب اسپری کنید تا بتوانید برچسب روزرنگ را راحت تر بچسبانید. روی سطوحی مانند دیوارهای رنگ شده و سطوح گچی توصیه می کنیم روزرنگ را خشک بچسبانید. نحوه نصب دقیق محصولات روزرنگ را میتوانید در قسمت توضیحات محصول مطالعه بفرمایید.

برچسب های ما برای آپارتمان های اجاره ای نیز ایده آل هستند! چون به سطح آسیب نمی رسانند، چسب باقی نمی گذارند و به راحتی از سطح نصب جدا می شوند. برای آگاهی از جزییات بیشتر و نحوه جداسازی توضیحات محصول را مطالعه فرمایید.

خیر. توجه داشته باشید که در تهیه این محصول از کاغذ استفاده نمی‌شود. برچسب‌های روزرنگ از جنس پی وی سی (PVC) ساخته شده‌اند. محصولات پی وی سی از پلاستیک فشرده درصنعت پتروشیمی تهیه می‌شوند که در مقایسه با محصولات کاغذی بر اثر فشار یا ضربه پاره نمی‌شوند و آسیب نمی‌بینند.

تمام محصولات برچسبی روزرنگ (به استثنای رنگ های فلورسنت) برای استفاده در فضای باز نیز طراحی شده اند، بنابراین از مقاومت، دوام و ماندگاری بالایی در شرایط مختلف جوی برخوردار می باشند.

خیر، ما یک فروشگاه اینترنتی هستیم که فروش محصولات فقط از طریق وبسایت دیجی شبرنگ امکان پذیر می باشد. در صورت هر گونه نگرانی و یا پرسش شما می توانید با شماره های پشتیبانی ما تماس بگیرید. همکاران ما در دیجی شبرنگ پاسخگوی سوالات شما شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 18:00 و پنجشنبه ها از ساعت 9:00 الی 14:00 (به استثنای ایام تعطیل) می باشند.

 رول روزرنگ در اندازه 61 سانتی متر عرض در 25 متر طول

 رول روزرنگ در اندازه 122 سانتی متر عرض در 25 متر طول

 پوشش دهی هر رول 15 متر مربع

بله، شما در دیجی شبرنگ میتوانید در قسمت محصولات متری از حداقل 5 متر طول تا هر اندازه که برچسب روزرنگ نیاز دارید را خریداری کنید.

اگر به عنوان مثال می خواهید روی یک میز با ابعاد 50 در 240 سانتی متر روزرنگ خودچسب نصب کنید با بدست آوردن مساحت سطح میز فرضی، شما دارای 1.20 متر مربع سطح هستید و هر رول روزرنگ در ابعاد 61 سانتی متر عرض و 25 متر طول حدودا 15 متر مربع را پوشش می دهد. شما میتوانید با خرید 2 متر طول در عرض 61 سانتی متر(1.22متر مربع) سطح میز خود را پوشش دهید. لطفا توجه داشته باشید که این میزان فقط سطح فوقانی میز فرضی را پوشش می دهد و شامل ضخامت لبه های میز نمی شود. و یا در صورتی که سطحی به عرض 2.70 در ارتفاع 1.90 متر دارید (5.13 متر مربع)  شما باید حداقل 9 متر طول در عرض 61 سانتی متر (5.49 متر مربع) سفارش دهید. توصیه می شود به علت بروز خطای احتمالی در برش و نصب، در صورت تمایل میزان بیشتری از نیاز خود خریداری کنید.

بله، در دیجی شبرنگ، شما می توانید طرح مورد نظر خود را برای ما بارگذاری کنید و ما آن را در اندازه دلخواه شما و با بهترین کیفیت تولید می کنیم. در صورت انتخاب روزرنگ برش طرح دلخواه شما نیز امکان پذیر می باشد.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
error: خطا: انتخاب محتوا غیرفعال شده است!!